מחבר: | מזל (לשליחת דואר אלקטרוני) |
תאריך: | 27/07/2020 |
שעה: | 21:34:29 |
|
כותבת כאן בנוסף לפתיחת תלונה .
רצינו להחליף את מזרן עמינח שברשותנו למזרון SIMONS . חיפשנו חנויות שמוכרים מזרני SIMONS והגענו לחנות המפעל בכפר סבא. כשהגענו לחנות הצביע המוכר על דגם שנקרא פיקאסו ששייך לSIMONS ואמר שזה הדגם הכי טוב. המזרן היה קצת יקר 8500 שקלים אבל חשבנו שכיוון שמדובר בחברת סימונס הידועה, כנראה זה מראה שהמוצר מצויין. למזרן הייתה שכבת נוחות, ניסינו אותו והוא היה בסדר. רצינו לנסות עוד מזרונים אבל המוכר אמר : "אלה לא SIMONS" ועל מזרונים אחרים "אלה קשים מידיי".
ראינו בבירור שהוא מנסה לגרום שאנחנו נקנה רק את המזרן הזה . התלבטנו, יצאנו החוצה וחיפשנו באינרנט מזרני SIMONS . ראינו שיש כ- 75 דגמים של מזרני SIMONS המוצעים למכירה בארץ אבל לא קיים הדגם שעליו הצביע המוכר - פיקאסו. בכל זאת לא חשבנו שיש כאן בעייה כיוון שמדבר בחנות של SIMONS ובטח כל המזרנים טובים ולכן הזמנו. קיבלנו את המזרן לפני שבוע. מלכתחילה המזרן היה לא נוח ולא כפי שהרגשנו בחנות. אי הנוחות הייתה בדרגה כזו שאחרי יומיים נאלצתי לישון במיטה אחרת בבית . כשהתחלנו לחשוב מה קרה ואיך יכול להיות שקנינו מזרן SIMONS כל כך יקר והוא לא נוח, עלה בנו חשד שבכלל לא קנינו מזרן SIMONS וההוכחות הן:
על שכבת הנוחות רשום אומנם הדגם פיקסו אבל אין שום זכר למילה SIMONS .
אם המזרן הוא אכן של SIMONS , איך הוא לא מופיע בין uהדגמים של מזרוני סימונס שקיימים בארץ?
3.אין לוגו על המזרן שתחת שכבת הנוחות.
4.מזרוני סימונס שראיתי באינטרנט הם מבד עבה ואיכותי והמזרן שלנו יש לו גימור מבד דק שנראה עומד להישחק כל רגע
היום פניתי לשירות הלקוחות של חברת מערכות נוחות שזו החברה שמצויינת על הפרוספקט שקיבלתי ביום הגעת המזרן ( כל השיחות שהיו לי היום עם חברה זו מוקלטות.). אמרתי את טענותיי ושאני רוצה להחזיר את המוצר , הם אמרו שבעניין של נוחות אין על מה לדבר על החזרת המזרן ולגבי SIMONS הם טוענים שהם מייצרים את המזרנים בארץ =A2ם חומרים של SIMONS . אז למה הם מוכרים במחירים אסטרונומיים מזרן שיש בו רק חומרים של SIMONS וששכבת הנוחות שלו מיוצרת בארץ ללא קשר לSIMONS והיא הרי עיקר המזרן. אני מצרפת את חשבונית הקניית שהיא הדבר היחיד שקיבלנו בעת קניית המזרן. כשהגיע המזרן לא קיבלנו שום אישור או קבלה מסוימת, רק פרוספקט של SIMONS שכל אחד יכול להביא מכל מקום.
כמו כן מצולמת התווית שמודבקת על שכבת הנוחות שאין בה שום זכר ל SIMONS .
אני חוזרת ומציינת שאין לי שום עניין להחליף את המזרן כיוון שהוא היה הכי יקר בחנות ושאר המזרנים כדברי המוכר הם לא של SIMONS או קשים אז במה אחליף? |
|
|
27/7/2020 21:34 |
מזל |
תלונה על מזרן | מחבר: | מזל (לשליחת דואר אלקטרוני) | תאריך: | 27/07/2020 | שעה: | 21:34:29 |
| כותבת כאן בנוסף לפתיחת תלונה .
רצינו להחליף את מזרן עמינח שברשותנו למזרון SIMONS . חיפשנו חנויות שמוכרים מזרני SIMONS והגענו לחנות המפעל בכפר סבא. כשהגענו לחנות הצביע המוכר על דגם שנקרא פיקאסו ששייך לSIMONS ואמר שזה הדגם הכי טוב. המזרן היה קצת יקר 8500 שקלים אבל חשבנו שכיוון שמדובר בחברת סימונס הידועה, כנראה זה מראה שהמוצר מצויין. למזרן הייתה שכבת נוחות, ניסינו אותו והוא היה בסדר. רצינו לנסות עוד מזרונים אבל המוכר אמר : "אלה לא SIMONS" ועל מזרונים אחרים "אלה קשים מידיי".
ראינו בבירור שהוא מנסה לגרום שאנחנו נקנה רק את המזרן הזה . התלבטנו, יצאנו החוצה וחיפשנו באינרנט מזרני SIMONS . ראינו שיש כ- 75 דגמים של מזרני SIMONS המוצעים למכירה בארץ אבל לא קיים הדגם שעליו הצביע המוכר - פיקאסו. בכל זאת לא חשבנו שיש כאן בעייה כיוון שמדבר בחנות של SIMONS ובטח כל המזרנים טובים ולכן הזמנו. קיבלנו את המזרן לפני שבוע. מלכתחילה המזרן היה לא נוח ולא כפי שהרגשנו בחנות. אי הנוחות הייתה בדרגה כזו שאחרי יומיים נאלצתי לישון במיטה אחרת בבית . כשהתחלנו לחשוב מה קרה ואיך יכול להיות שקנינו מזרן SIMONS כל כך יקר והוא לא נוח, עלה בנו חשד שבכלל לא קנינו מזרן SIMONS וההוכחות הן:
על שכבת הנוחות רשום אומנם הדגם פיקסו אבל אין שום זכר למילה SIMONS .
אם המזרן הוא אכן של SIMONS , איך הוא לא מופיע בין uהדגמים של מזרוני סימונס שקיימים בארץ?
3.אין לוגו על המזרן שתחת שכבת הנוחות.
4.מזרוני סימונס שראיתי באינטרנט הם מבד עבה ואיכותי והמזרן שלנו יש לו גימור מבד דק שנראה עומד להישחק כל רגע
היום פניתי לשירות הלקוחות של חברת מערכות נוחות שזו החברה שמצויינת על הפרוספקט שקיבלתי ביום הגעת המזרן ( כל השיחות שהיו לי היום עם חברה זו מוקלטות.). אמרתי את טענותיי ושאני רוצה להחזיר את המוצר , הם אמרו שבעניין של נוחות אין על מה לדבר על החזרת המזרן ולגבי SIMONS הם טוענים שהם מייצרים את המזרנים בארץ =A2ם חומרים של SIMONS . אז למה הם מוכרים במחירים אסטרונומיים מזרן שיש בו רק חומרים של SIMONS וששכבת הנוחות שלו מיוצרת בארץ ללא קשר לSIMONS והיא הרי עיקר המזרן. אני מצרפת את חשבונית הקניית שהיא הדבר היחיד שקיבלנו בעת קניית המזרן. כשהגיע המזרן לא קיבלנו שום אישור או קבלה מסוימת, רק פרוספקט של SIMONS שכל אחד יכול להביא מכל מקום.
כמו כן מצולמת התווית שמודבקת על שכבת הנוחות שאין בה שום זכר ל SIMONS .
אני חוזרת ומציינת שאין לי שום עניין להחליף את המזרן כיוון שהוא היה הכי יקר בחנות ושאר המזרנים כדברי המוכר הם לא של SIMONS או קשים אז במה אחליף? | |
|
|
|
28/7/2020 12:57 |
מזל |
re:תלונה על מזרן | מחבר: | מזל (לשליחת דואר אלקטרוני) | תאריך: | 28/07/2020 | שעה: | 12:57:47 |
| בנוסף לנאמר לעיל . הלכנו היום לחנות המפעל. ראינו שם את המזרן המקורי עם התוויות של החברה עליו בהשוואה למה שקנינו (אותו דגם) ללא שום תווית של החברה המקורית . זאת ועוד בחנות המפעל אמרו לנו שהיינו צריכים לקבל תעודת משלוח. הסברנו שלא קיבלנו ובבדיקה שנוצרה התברר שהמוביל לא נתן לנו בכלל תעודה אלא חתם בעצמו (!!) על הטופס בשם בעלי עם חתימה מזויפת משלו כך שכביכול קיבלנו את המזרן והסכמנו עליו. | |
|
|
|
28/7/2020 16:55 |
המועצה לצרכנות |
re:re:תלונה על מזרן | מחבר: | המועצה לצרכנות (לשליחת דואר אלקטרוני) | תאריך: | 28/07/2020 | שעה: | 16:55:38 |
| שלום רב מזל,
בנוסף לפנייתך למועצה לצרכנות אני מציעה כי תפני גם לרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן, האחראית על אכיפת חוקי הגנת הצרכן על מנת שתיתן את דעתה בעניין, להלן הקישור לאתר הרשות:
https://www.gov.il/he/departments/consumer_protection_and_fair_trade_authority | |
|
|
|
29/7/2020 21:37 |
מזל |
re:re:תלונה על מזרן | מחבר: | מזל (לשליחת דואר אלקטרוני) | תאריך: | 29/07/2020 | שעה: | 21:37:54 |
| פניתי לאגודת הצרכן וסחר הוגן. הם ענו לי שלא לכל הפניות הם מטפלים ולכן אני רוצה שתמשיכו את הטיפול בענייני.
ישנה גם התפתחות נוספת החל מאתמול. דבר ראשון הלכנו לחנות בעלי ואני כדי לבקש מהמוכר אורן את הכסף בחזרה. כשהתבוננו בחנות במזרן שהזמנו חשכו עיננו- המזרן שאותו הזמנו ונמצא בחנות שונה מאוד מהמזרן שקיבלנו. הוא גבוה יותר, איכותי, מצורפת לו תווית של SIMMONS. המזרן שקיבלנו הוא נמוך, הבד שסביבו בד דק ולא איכותי . צילמנו את המזרן בחנות ואת המזרן בבית. כיתבו לי בבקשה איך אוכל לצרף את התמונות לתלונה הקודמת שהגשתי .תלונה מספר 713211.
במהלך השהיה בחנות ביקשנו את כספנו בחזרה, אורן המוכר לא הסכים ואז פנינו לשירות לקוחות והפקידה אמרה לי "אבל חתמת על תעודת המשלוח" . אציין שהשיחה הזו מוקלטת אצלי וכן כל השיחות שניהלתי ביום ראשון עם אורן ושירות הלקוחות. עניתי לפקידה שלא קיבלנו תעודת משלוח והדבר היחיד שקיבלנו עם המזרן הוא פרוספקט ישן של חברת סימונס. היה ויכוח כי הפקידה לא האמינה לי
לכן היא שלחה לי במייל את תעודת המשלוח שכביכול קיבלתי. . מתברר שהמוביל שאל את בעלי מה הת.ז שלו .ואז הוא חתם בשמו בטאבלט שלו (של המוביל) בלי להראות לבעלי במה מדובר והלך. כלומר הוא חתם בתעודה בלי להראות לנו וזייף חתימה של בעלי.החתימה שלו לא דומה לחתימה של בעלי בכלל.
גם צילומי המזרנים וגם תעודת המשלוח קיימים אצלי. בבקשה להגיד לי לאן לשלוח אותם.
תודה מזל | |
|
|
|
30/7/2020 07:56 |
המועצה לצרכנות |
re:re:re:תלונה על מזרן | מחבר: | המועצה לצרכנות (לשליחת דואר אלקטרוני) | תאריך: | 30/07/2020 | שעה: | 07:56:11 |
| שלום רב מזל,
לעניין שאלתך בדבר:
"... כיתבו לי בבקשה איך אוכל לצרף את התמונות לתלונה הקודמת שהגשתי .תלונה מספר 713211..."- באפשרותך לצרף את המסמכים בקישור שלהלן:
https://www.consumers.org.il/category/S_CRM
(תחת הכותרת: "הוספת מסמכים לתלונה שכבר הוגשה") | |
|
|
|
|
|
|
11/3/2024 21:58 |
שלום יצחקי |
re:תלונה על מזרן | מחבר: | שלום יצחקי (לשליחת דואר אלקטרוני) | תאריך: | 11/03/2024 | שעה: | 21:58:03 |
| מזרנים זה עולם קשה (תרתי משמע)
כל אחד אומר שהמזרן הזה יותר טוב מהקודם.
בעיני שם המשחק זה מבחר. ככל שלחנות יש יותר אפשרויות ככה יותר סיכוי שתצא משם שמח.
יש חנות ממש טובה בשם סליפ IN. היא ממוקמת בראשון לציון אבל עושה משלוחים אונליין (למרות שאני תמיד ממליץ לבוא לנסות)
יש להם את כל המותגים כולל סימונס, סילי, פולירון, מזרני קיסריה ועוד
ממליץ עליהם מאוד שווה לנסות שם.
https://sleep-in-r.co.il/product-category/%d7%9e%d7%96%d7%a8%d7%95%d7%a0%d7%99%d7%9d/ | |
|
|
|
11/3/2024 21:59 |
שלום יצחקי |
re:re:תלונה על מזרן | מחבר: | שלום יצחקי (לשליחת דואר אלקטרוני) | תאריך: | 11/03/2024 | שעה: | 21:59:00 |
| מזרנים זה עולם קשה (תרתי משמע)
כל אחד אומר שהמזרן הזה יותר טוב מהקודם.
בעיני שם המשחק זה מבחר. ככל שלחנות יש יותר אפשרויות ככה יותר סיכוי שתצא משם שמח.
יש חנות ממש טובה בשם סליפ IN. היא ממוקמת בראשון לציון אבל עושה משלוחים אונליין (למרות שאני תמיד ממליץ לבוא לנסות)
יש להם את כל המותגים כולל סימונס, סילי, פולירון, מזרני קיסריה ועוד
ממליץ עליהם מאוד שווה לנסות שם.
https://sleep-in-r.co.il/product-category/%d7%9e%d7%96%d7%a8%d7%95%d7%a0%d7%99%d7%9d/ | |
|
|
|