חיפוש בפורום:
חיפוש מורחב
חזרה לפורום

תלונה על מזרן
מחבר:מזל (לשליחת דואר אלקטרוני)
תאריך:27/07/2020
שעה:21:34:29

כותבת כאן בנוסף לפתיחת תלונה .
רצינו להחליף את מזרן עמינח שברשותנו למזרון SIMONS . חיפשנו חנויות שמוכרים מזרני SIMONS והגענו לחנות המפעל בכפר סבא. כשהגענו לחנות הצביע המוכר על דגם שנקרא פיקאסו ששייך לSIMONS ואמר שזה הדגם הכי טוב. המזרן היה קצת יקר 8500 שקלים אבל חשבנו שכיוון שמדובר בחברת סימונס הידועה, כנראה זה מראה שהמוצר מצויין. למזרן הייתה שכבת נוחות, ניסינו אותו והוא היה בסדר. רצינו לנסות עוד מזרונים אבל המוכר אמר : "אלה לא SIMONS" ועל מזרונים אחרים "אלה קשים מידיי".

ראינו בבירור שהוא מנסה לגרום שאנחנו נקנה רק את המזרן הזה . התלבטנו, יצאנו החוצה וחיפשנו באינרנט מזרני SIMONS . ראינו שיש כ- 75 דגמים של מזרני SIMONS המוצעים למכירה בארץ אבל לא קיים הדגם שעליו הצביע המוכר - פיקאסו. בכל זאת לא חשבנו שיש כאן בעייה כיוון שמדבר בחנות של SIMONS ובטח כל המזרנים טובים ולכן הזמנו. קיבלנו את המזרן לפני שבוע. מלכתחילה המזרן היה לא נוח ולא כפי שהרגשנו בחנות. אי הנוחות הייתה בדרגה כזו שאחרי יומיים נאלצתי לישון במיטה אחרת בבית . כשהתחלנו לחשוב מה קרה ואיך יכול להיות שקנינו מזרן SIMONS כל כך יקר והוא לא נוח, עלה בנו חשד שבכלל לא קנינו מזרן SIMONS וההוכחות הן:

על שכבת הנוחות רשום אומנם הדגם פיקסו אבל אין שום זכר למילה SIMONS .
אם המזרן הוא אכן של SIMONS , איך הוא לא מופיע בין uהדגמים של מזרוני סימונס שקיימים בארץ?
3.אין לוגו על המזרן שתחת שכבת הנוחות.

4.מזרוני סימונס שראיתי באינטרנט הם מבד עבה ואיכותי והמזרן שלנו יש לו גימור מבד דק שנראה עומד להישחק כל רגע

היום פניתי לשירות הלקוחות של חברת מערכות נוחות שזו החברה שמצויינת על הפרוספקט שקיבלתי ביום הגעת המזרן ( כל השיחות שהיו לי היום עם חברה זו מוקלטות.). אמרתי את טענותיי ושאני רוצה להחזיר את המוצר , הם אמרו שבעניין של נוחות אין על מה לדבר על החזרת המזרן ולגבי SIMONS הם טוענים שהם מייצרים את המזרנים בארץ =A2ם חומרים של SIMONS . אז למה הם מוכרים במחירים אסטרונומיים מזרן שיש בו רק חומרים של SIMONS וששכבת הנוחות שלו מיוצרת בארץ ללא קשר לSIMONS והיא הרי עיקר המזרן. אני מצרפת את חשבונית הקניית שהיא הדבר היחיד שקיבלנו בעת קניית המזרן. כשהגיע המזרן לא קיבלנו שום אישור או קבלה מסוימת, רק פרוספקט של SIMONS שכל אחד יכול להביא מכל מקום.

כמו כן מצולמת התווית שמודבקת על שכבת הנוחות שאין בה שום זכר ל SIMONS .

אני חוזרת ומציינת שאין לי שום עניין להחליף את המזרן כיוון שהוא היה הכי יקר בחנות ושאר המזרנים כדברי המוכר הם לא של SIMONS או קשים אז במה אחליף?
27/7/2020 21:34 מזל תלונה על מזרן
28/7/2020 12:57 מזל    re:תלונה על מזרן
28/7/2020 16:55 המועצה לצרכנות       re:re:תלונה על מזרן
29/7/2020 21:37 מזל          re:re:תלונה על מזרן
30/7/2020 07:56 המועצה לצרכנות             re:re:re:תלונה על מזרן
2/8/2020 14:29 מזל                re:re:re:תלונה על מזרן
3/8/2020 13:51 המועצה לצרכנות                   re:re:re:re:תלונה על מזרן
4/8/2020 19:13 מזל                      re:re:re:re:תלונה על מזרן
11/3/2024 21:58 שלום יצחקי    re:תלונה על מזרן
11/3/2024 21:59 שלום יצחקי       re:re:תלונה על מזרן